Tuesday, March 27

I swear these pants are red

Hello!

Det tog mig 3 timer at uploade de her billeder fordi nettet er virkelig dårligt i aften, og så viser de ikke engang den rigtige farve på mine jeans. Fedt.
Men som overskriften siger, er de røde/bordeaux og altså ikke brune, som de lidt ser ud til at være.
De er helt nye, modtog dem for et par dage siden med posten og jeg elsker dem allerede!
Min mor sagde godt nok jeg lignede Mick Jagger i dem, ved ikke helt om jeg skal tage det som en kompliment eller hvad...
Er heller ikke så god til det med outfit pictures lige nu, skal lige øves lidt tror jeg!

It took me about 3 hours to upload these pictures cause the net's kind of messing up and then they're not even showing the right color of my jeans. Great.
But like the headline says, they're more red/bordeaux than brown.
They're completely new, just received them a couple of days ago by mail, but I love them already!
Min mom said I looked like Mick Jagger wearing them though, I don't know if I should take that as a compliment or an insult...
My outfit picture skills are kind of rusty aswell, think I need a bit practice again!

Jeans and bag, Topshop. Blazer, H&M. Top, Cheap Monday. Tube top, American Apparel. Necklace, Monki. Boots, Pavement.
Xxx, Rosa

9 comments:

  1. I love them and I like the idea of them even more in a burgundy/red color :)

    ReplyDelete
  2. The alternative wife - I just wish the picture would show the real color xD maybe next time when I can take a picture outside in the sun :P

    ReplyDelete
  3. You have the most beautiful hair!

    XO
    www.pearlsandpaws.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Yes, it is! :)

    I must say that I love your style and blog! :)

    ReplyDelete