Thursday, March 29

You can always dream



Hello!


Var lige ved at poste i går, men så røg nettet igen.. fedt.. igen.
Anyways, ville egentligt bare lige svinge forbi for at sige hej, og vise jer et outfit jeg lige fandt på, som jeg egentligt rigtig kunne have tænkt mig at iføre mig i dag. Eeeelsker simpelthen den orange striktrøje (som jeg faktisk har i blå, den viser jeg på en anden dag...) og skoene.
Elsker at sidde inde på diverse webshops og fylde indkøbskurven op for sjov, måske lidt dumt når man ikke har pengene til det, men man kan vel altid drømme.


Was just about to post yesterday, but then the net messed up again.. great.
Anyways, just wanted to stop by and say and show you guys and outfit I just came up, which I'd actually really love to wear today. Simply love that orange knit (which I actually have in blue...) and the shoes.
I love to browse different webshops and fill the shopping bag for fun, maybe a bit stupid when you have the money for it, but you can always dream I guess.


Knit, skirt and sunglasses, Monki. Bag, Accent. Shoes and necklace, Asos.


Xxx, Rosa

1 comment:

  1. Ohhh i want those black flatform sneakers! i love the white ones tooooo.

    xxxx

    http://thevine-tjan.blogspot.com.au/

    ReplyDelete