Tuesday, April 3

03042012


Ja, det er mine Jagger pants igen! Denne gang i et ordenligt lys, så man kan se den rigtige farve.
Har været en lidt kold dag i dag, kan man vist også se lidt på billederne, ser måske lidt anstrengt ud, men det er fint nok. Glæder mig dog til de varmere tider vi (forhåbentligt) går i møde snart!
Lige pt. sidder jeg og ser Harry Potter med min mor og min lillebror, lidt hygge på en tirsdag aften.

Yes, it's the Jagger pants again and this time in a light that shows the right color.
It's been a bit of a cold day today, which I believe you can see in the pictures, but it's fine. I'm looking forward to warmer days in the near future though.
At the moment I'm watching Harry Potter with my mom and my brother, coziness on a Tuesday evening.

Jeans, top and bag, Topshop. Boots, Pavement. Tube dress and scarf, American Apparel. Necklace and bracelet, Monki. Jacket, H&M.



Xxx, Rosa

21 comments:

  1. Hej Rosa. Hvor er det et flot outfit, sammensætningen er simpelthen så fin. Det er lidt tid siden jeg har været inde på din blog og kunne næsten ikke kende dig? ved ikke hvad der er sket men du har forandret dig? :)

    Kh. Cecilie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak for de søde ord :)

      Og ja, jeg har i løbet af mit fraværende år her på bloggen tabt mig - specielt på mine ben, måske er det det der gør forskellen.

      Delete
  2. Okay så kan jeg bedre forstå det.

    Kh. Cecilie

    ReplyDelete
  3. Os love this look!! And you have amazing long legs! Looks like you could be a model :P*

    ReplyDelete
  4. Thanks for leaving a comment.

    The jeans in the first picture are made by myself, you can find the DIY tutorial on my blog.

    I also like your jeans!
    Great dark red, almost purple, colour.



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. I totally love this look! And I LOOOVE the colour of your hair!! :)

    x

    ReplyDelete
  6. Super lækker blog. Jeg overvejer virkelig, at blive fast læser :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. love the trousers, I'm really into burgundy for winter. and beautiful hair colour!

    xXx

    ReplyDelete
  8. This looks amazing!
    Loving the colour pallet of deep purple and black.

    xx
    www.atrickleofmeaning.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Love the color of your Jagger pants! Plus that boots are great :) Thanks for commenting on our blog dear :)

    B&M
    http://bananaandmandarina.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Thank you so much! It's a clutch :)
    xxx
    fashionstiletto.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Hey sweetheart, wow your style is awesome! Love your grunge look, it looks so cool and laid-back! The color of the pants is simply fantastic! Thank you very much for your nice comment! Hope you'll stop by more often ;) xo from NYC
    http://hollylovespaul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Lækker taske.

    Tak for kommentaren på bloggen

    xoxo

    TWO//MINDS

    ReplyDelete
  13. Cute look! Love your Jagger pants and infinity scarf!

    xx
    Giovanna
    www.oliveandanarrow.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) hihih

      Infinity scarf, is that another word for circle scarf? :P

      Delete
  14. hi! you have great style and I love your top!

    ReplyDelete
  15. ahh love your blog, doll! definitely following!
    such fantastic style!
    I especially adore those pants!
    <3
    nailvarnishvixen.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. I like your post so much! These pictures are really gorgeous!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  17. Absolutely love your style and blog and follow you!! Would you like to follow me back?
    xoxo

    ReplyDelete