Sunday, April 1

All that glitters










Hello!


Kom hjem fra bowling en små to timer siden og jeg er bare SÅ færdig. Det er utrolig så træt man kan blive i kroppen af at bowle i to timer, når man ikke rigtig dyrker noget sport til daglig. God nyhed er dog - jeg vandt! Meget stolt her.
Lidt enkelt outfit, men ville lige vise jer min glitter trøje, som jeg fik af min mor i julegave. Var lidt af en overraskelse, da jeg egentligt ikke troede min mor kunne finde noget jeg ville kun lide uden hjælp fra mig, men hey, den her bluse er bare perfekt! I følge mig hvertfald...
Lidt svært at finde tidspunkt til at tage den på dog, men da det jo var midnatsbowling med diskolys og hvad ved jeg, måtte jeg lige gribe chancen.
Åhh ja, og så synes jeg er den passer vildt godt til mint farvede negle!


I came home from bowling about two hours ago and I am sooo tired. It's unbelievable how sore your muscles can get from bowling for two hours, when you don't really do any exercises or sports normally. Good new is though - I won! And I am very proud.
It's a simple outfit, but I wanted to show you guys my glittery knit, which my mom gave me last Christmas. It was kind of a surprise for me, as I thought my mom wouldn't be able to find anything that I'd actually like without my help, but hey, this blouse is just perfect! According to me at least..
It's a bit difficult to find the time to wear it though, but as it was midnight bowling with crazy lights and what do I know, I took the chance.
And by the way, I think the blouse is just perfect for mint colored nails!


Knit, H&M. Jeans, Cheap Monday. Necklace, Monki. Boots, Pavement.


Xxx, Rosa.

4 comments:

  1. I am so jealous of your legs!! Love the look :)

    ReplyDelete
  2. Sometimes simple outfits are the best! I know what you mean about bowling! I feel that way about the Wii sometimes! xoxo A-

    ReplyDelete
  3. love your jeans!! perfection...

    xxx

    http://thevine-tjan.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  4. your hair is gorgeous! I really like your style, is very casual and clean

    ReplyDelete