Tuesday, April 3

In a week..


Som jeg fortalte jer den anden dag, skal jeg på diverse rejser de næste 3 måneder og første tur går til Australien!
Det er lidt underligt, for det er en tur jeg blev informeret om og besluttet at jeg skulle tage på for sådan 3-4 uger siden. Udover det ved jeg ikke rigtig så meget om Australien som sådan, hvertfald ikke byerne. Jeg kender til deres forhistorie, aboriginals osv. fra engelsk undervisning i gymnasiet, men kender ikke rigtig til Canberra og Sydney hvilket er de to byer jeg nok primært kommer til at holde til i.
Jeg har tænkt mig at tage både kamera og computer med, så der skulle blive rigelig mulighed for blogging, håber jeg!


As I told you the other day, I will be going various vacations the next 3 months and my first trip will be to Australia.
It's a bit weird to me, cause I wasn't informed about this trip until about 3-4 weeks ago and it was kind of decided for me that I should go. Besides that I don't really know a lot about Australia really, at least not about the cities. I know the history, the aboriginals etc etc. from school, but I don't really know a lot about Canberra and Sydney which are the cities I will be visiting.
I'm planning on bringing both camera and computer, so I really hope I'll be able to blog from there!


Xxx, Rosa

4 comments:

  1. Ej hvor fedt. Det bliver da et vildt eventyr :) ville så gerne til australien!

    ReplyDelete
  2. Helt fantastiske billeder:-)
    /Camilla

    ReplyDelete
  3. ouuhh... you;re so lucky that u've got that opportunity to go there <3

    ReplyDelete