Saturday, April 7

Inspo































En smule inspiration fra to af mine favorit blogs lige pt. Victoria Törnegren (billeder 1, 2, og 3) har egentligt altid været en favorit, lige siden jeg opdagede hende blog for over et år siden nu. Aesthetics (4, 5 og 6) opdagede jeg kun et par uger siden, men jeg er helt vild med den, så hvis I ikke kender til den, synes jeg lige I skal tage et smut forbi.


A bit inspiration from two of my favorite blogs at the moment. Victoria Törnegren (on picture 1, 2 and 3) has been a favorite since I first came across her blog over a year ago actually. I didn't discover Aesthetics (4, 5 and 6) until just a couple of weeks ago, but I must say I'm like it a lot, so if you don't know, I think you should drop by and have a look at it.


Xxx, Rosa

1 comment: