Friday, April 13

I've arrived


Tilfældigt billede fra en anden dag, men mit kamera er desværre løbet tør for batteri imens vi har fløjet, og har ikke haft tid til at lægge det til opladning endnu, så har ikke haft mulighed for at tage nogle billeder endnu. 
Det skal jeg dog nok ændre!! Og allerhelst i dag.
Lige nu er klokken 6 om morgenen, jeg har ''sovet'' siden kl. 2 i går eftermiddags i et forsøg på at komme af med jetlag, vi må se hvordan det er gået. Udover det har jeg det fint nok, det var en lang rejse, men altså.. glæder mig bare til at se landet lidt bedre.
Og så selvfølgelig blogge en masse! Hvis jeg kan komme til det...


Random picture from the other day, but my camera has run out of battery while we were flying and I haven't had time to recharge the battery again, so I haven't had an opportunity to take any pictues yet.
That will change though! And preferably today.
Right now it's 6 am and I've been ''sleeping'' since 2 pm yesterday, cause I was hoping I'd get rid of the jetlag that way, we'll see how that went later. Besides that I'm fine, it was a long journey, but.. I'm just looking forward to seeing the country!
And of course blog as much as I can! If I can..


Xxx, Rosa

3 comments: