Thursday, April 5

Just chilling around

Slapper af med min storesøster som er på besøg disse dage og har altså ikke rigtig noget spændende på som jeg kan vise jer.
I stedet har jeg taget et par billeder fra mit værelse af mine ting og sager og tøj og sko og hvad ved jeg.
Som I kan se har jeg nok lidt brug for at sortere i mine sko, bruger ikke halvdelen af dem alligevel, plus jeg har to par stående ude i gangen, så det går jo godt.. men her har I nogle billeder hvertfald!
En eller anden dag vil jeg også vise jer hele min neglelaksamling, for jeg kan godt fortælle jer - jeg har mange!
Og ja... mit gulv er i stykker, haha.


So today I'm just chilling around with my sister, same as yesterday, and therefore I'm not really wearing anything special that I can show you guys.
Instead I've chosen to take a few pictures of my stuff, clothes, shoes, make-up etc. etc.
As you can see, I need to sort out my shoes, I don't wear half of these, plus I got like two more pairs that aren't in the picture.
Some day I'll also show you my entire collection of nail polishes. I'll tell you - I got a lot!
And yes... the floor is kinda broken or however you say it.


Xxx, Rosa

8 comments:

  1. Woow nice!

    http://turn-it-insideout.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. woow u have soo much stuff haha, love ur black brogues hehe, your blog is just so lovely by the ways, keep up the good work, i will be visiting again very soon hehe :)

    LAST DAY TO ENTER MY TOPSHOP GIVEAWAY!
    http://haveapeekinsidemywardrobe.blogspot.co.uk/
    xxx

    ReplyDelete
  3. I see lots of great things in your closet!!!

    ReplyDelete
  4. What a great pictures! You have a lot of clothes!:)
    Do you want to follow each other¿?let me know it!
    xx

    ReplyDelete
  5. great collection :-) I bet black is you fav colour ;-)

    are you interested in following each other?

    ReplyDelete
  6. WOW! YOU HAVE WONDERFUL BLOG! I AM NOW FOLLOWING!. I hope you check mine and FOLLOW: http://the-proverbs.blogspot.com thank you for your time. GOD BLESS!

    STEVEN B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, thank you very much!! :)

      Of course I'll stop by yours :)

      Delete