Tuesday, April 17

Playing it cool


Jeg har lidt lyst til at grine af mig selv når jeg ser disse billeder. Det er sådan lidt ''se på mig, jeg er mega cool! ... not.'', men var slet ikke ment sådan. Der stod en flok bikere i en café lige ved siden af det her spot, så var lidt.. jeg kan ikke huske ordet, men I ved hvad jeg mener!
Plus, undskylder for underlig billedkvalitet, min moster behandler ikke mit kamera særlig godt og har indstilledet det til A istedet for bare uden blitz. Super.


I kind of feel like laughing at myself when I look at these pictures. It's a bit ''look at me, I'm super cool! ... not.'' but it wasn't meant like that at all. There was a bunch of bikers standing in a café just next to this spot, so I was a bit.. I don't remember the word, but you know what I mean!
By the way, I apologize for the weird quality of the picture, my aunt isn't treating my camera very well and set it to A instead of just without flash. Awesome.


Cardigan, Gina Tricot. Tee and bag, H&M. Jeans, Cheap Monday. Boots, Pavement.


Xxx, Rosa

4 comments:

  1. Amazing blog! Would you like to follow each other? ;X

    FashionSpot.ro

    ReplyDelete
  2. Loooove the cardigan!

    Hugs,


    http://nikkilund.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Feeeeedt outfit!

    Kig evnt forbi, jeg har en konkurrence om 2 Essie neglelakker igang :-)

    Knus

    http://funkyfashionmonkey.blogspot.com/

    ReplyDelete