Sunday, April 8

Take me high



Jeg har fundet ud af, at jeg egentligt er helt vild med plateau sko og det fejrede jeg altså med at købe to par ret billige sko på Trendsales - begge to dog spritnye.
Parret til højre er fra Asos. Sneakers med plateau. Nom nom siger jeg bare.
Parret til venstre er fra Shoe Biz. Ballerinaer med plateau, lidt atypisk for mig, da jeg faktisk aldrig går med ballerinaer, men man skal vel prøve noget nyt en gang imellem? Jeg er sikker for at jeg bliver vildt glade for dem.


I've found out, that apparently I'm a big fan of plateau and to celebrate that I bought two pair of shoes on Trendsales (danish version of ebay) - both a completely new though.
The left ones are from Asos. Plateau sneakers. Yummy..
The right ones are from Shoe Biz. Plateau ballerinas, something a bit different from what I normally wear, as I never wear ballerinas, but it's good to try something new now and then, right? I'm sure I'll love them.


Xxx, Rosa

8 comments: