Saturday, May 12

120512



Er næsten lige kommet hjem efter at have set ''The Hunger Games'' i biografen.
Tænkte lidt, at jeg nok hellere måtte se filmen også, eftersom jeg har læst bøgerne, og jeg kunne godt lidt lide den. Det er lidt underligt for mig, for jeg er egentligt ikke vant til at se en film baseret på en bog EFTER at have læst bøgerne, så jeg synes lidt der manglede en masse detaljer, men det var okay. Det fungerede og det er en god film.
Udover at have sagt det.. så var dette hvad jeg havde på på den lille tur dering! Toppen er ny, købte den torsdag da jeg var i byen med min veninde og jeg kan rigtig godt lide den!
I aften står den på afslapning og lam til aftensmad, nom nom!


Almost just came home from seeing ''The Hunger Games'' at the cinema. 
Figured after reading the books that I had to see the movie aswell and I kind of liked it. It's a bit weird to me as it's not often I read the books before actually watching a movie, so I felt like there were a lot of details missing in the movie, but it was okay. It worked and it's a good movie.
Anywhoooo, this is what I wore on that small trip! The top is new by the way, bought it Thursday when I was out with my friend and I really like it!
Tonight: Relaxation and lamb for dinner, nom nom!


Top, Gina Tricot. Blazer, shorts and jacket, H&M. Plateau sneakers, Asos. Bag, Topshop. Necklace, Monki.


Xxx, Rosa

3 comments:

  1. love this look. have i ever told u u have so marvelous hair? ;>

    ReplyDelete
  2. Great shoes and top. Your hair is surreal.

    Hugs,
    E.

    ReplyDelete
  3. rigtig fin blog, og hvor er du dog smuk! Er nu fast læser og glæder mig til at høre mere fra dig. tjek min blog ud: accordingtoif.blogspot.com

    //Isabella

    ReplyDelete