Saturday, May 5

20042012


Billeder af et outfit jeg havde på mig en dag hvor vi var på vej tilbage til Canberra for den anden gang.
Det var ret varmt den dag, men er ikke specielt glad for at sidde i shorts i bil, så..
Kom hjem her for 3 dage siden efterhånden, har været ret ramt af jetlag, overraskende nok - havde ikke nogle problemer overhovedet, da jeg var i USA tilbage i September, men det har jeg nu. Lidt surt, men sådan er det.
Var til konfirmation i går, ville ønske jeg havde et billede af det tøj jeg havde på for jeg havde nemlig min nye blazer og top på som jeg købte i Canberra, men det må komme en anden gang!
Håber I har haft det godt mens jeg har været væk - det er dejligt at være hjemme igen!!


Pictures of an outfit I wore someday where we on our way back to Canberra for the 2nd time. It was pretty hot outside that day, but I'm not really a big fan of wearing shorts when sitting in a car, so...
I came home 3 days ago, I've been badly hit by jetlag, surprisingly - didn't have any problems at all, when I was in the US back in September, but I do now. Sucks a bit, but that's life.
Went to a church thing (confirmation? No clue what it's called), I wish I had any pictures of my outfit, since I was wearing my new blazer and top that I bought in Canberra. Sadly, I don't, so I'll have to show you those some other day.
Hope you've had a great time while I've been gone - it's great to be back home!


Tee, Cheap Monday. Plateau sneakers, Asos. Jeans, Topshop. Bag, H&M. Necklace, Monki.


Xxx, Rosa

No comments:

Post a Comment