Friday, May 11

Resting



Flotte billeder fra Karin Bylunds blog. Jeg vil ikke have noget imod det, hvis alt hendes tøj pludselig dukkede op i mit skab...
Jeg ved godt jeg har været lidt still på det seneste. Jeg har været syg og to nætter siden lykkedes det mig på mystisk vis at forstuve min storetå. Er nok lidt klodset.. men jeg var i byen med min veninde i går og håber at hun snart sender mig nogle billeder derfra, så jeg kan vise jer hvad jeg havde på!
I dag har jeg slappet af, min tå og min hals gør ondt, så.. afslapning er godt.


Gorgeous pictures from Karin Bylunds blog. I wouldn't mind at all if all her clothes suddenly turned up in my wardrobe..
I know I've been a bit quiet lately. I've been ill and then the other night I somehow managed to sprain my big toe. Guess I'm a bit clumsy... but I went out with a friend yesterday and hopefully she'll send me some pictures soon so I can show you guys what I wore!
Today I've been resting, toe and throat aches, so.. resting is good.


Xxx, Rosa

1 comment:

  1. you are right! her clothes are amazing and... ou, i want them so badly! let's make a deal. if they show in your wardrobe, you'll give me half of them. If they show in my wardrobe, I'll give you half XDDD
    have a nice rest! ;>

    ReplyDelete